2010. november 17., szerda

Anita frizurája

Modellem Spanyúr Anita.




Frizurakészítés előtt:





Frizuráját egy kis vágással szerette volna felfrissíteni, amit kissé tépett formára igazítottam.
Előzőleg a hajában, baloldalon volt a választék, amit áthelyeztem a másik felére, a jobb oldalra.
A frufrut is, tépettebbre vágtam.




Hátul a haját tarkónál, hosszabbra hagytam kétoldalt, középen ívben alakítottam ki a formáját, és a fönti részeket fokozatosra vágtam, a könnyebb kezelhetőség végett.
Nagyon szeretem az aszimmetrikus formákat, így a bal oldalát rövidebbre vágtam, ami nagyon előnyös lett Anita számára.








2 megjegyzés:

  1. can't read the blog, but i love this hairstyle.

    rockoomph.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Thank you very much rockoomph. The http://translate.google.com hope will help in the translation!

    VálaszTörlés

Nagyon szépen köszönöm, hogy ellátogattál oldalamra.
Legyen egy fantasztikusan jó napod! :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszik - Megosztom

Megosztás