2010. november 9., kedd

Ősz ihlette Ági frizuráját.




Valójában nem terveztem meg előre, hogy milyen sminket, és frizurát fogok készíteni Áginak.
Mivel a kislányommal délutáni sétánkon összegyűjtöttünk pár gyönyörű szép falevelet, gondoltam, hogy ha már a hangulat is meg van az alkalomhoz, és ez már így témába vág, akkor elkészítem az ehhez megfelelő sminket, és frizurát.
Külön videó készült a smink, és a frizura készítéséről, amivel remélem másnak is ihletet, adok az őszi kreációjához.
A sminket Kryolan alapozóval kezdtem.
A szemhéját is Krayolan vizes alapú fehér festékkel kezdtem, ami megadta az alapot.
Többfajta barna, arany színárnyalattal dolgoztam, amit elsatírozgattam, utána egy bordós színárnyalatot is kevertem bele.
Végül egy kis aranyszínű Golden Rose glitter szemhéjporral fejeztem be a szemhéjon való színkeverést.
Bevallom, nagyon élveztem a színekkel való kísérletezős játékot.
Szemhéj tus ceruzával húztam ki Ági szemét, rá egy kis szemspirált tettem, és már kész is!










Frizuráját hátulról előrefelé kezdtem el fonni, amit előzőleg kétoldalt leválasztottam, és csak a középső sávot fontam be teljesen a fejtető közepéig, amit hajgumival rögzítettem.
Elöl szintén leválasztottam egy négyszög alakú részt, amit betupíroztam, és hajlakkal rögzítettem.
A videón részletesebben láthatjátok.
A bal oldali részt parkett fonással befontam, lefelé haladva.




A jobb oldali résznél, háromfelé választottam, és azokat is befontam.

A két alsó fonást fordított fonással végeztem, és a végéhez érve a szálakat meglazítottam, utána rögzítettem hajgumival a copfokat.

Ezután következett az első, feltupírozott rész, amit óvatosan, hátrafésültem a copf elé és letűztem.

Most a copf következik, amit szintén feltupíroztam, és ráfésültem a hátsó fonott részre, hullámcsattal rögzítettem.
Itt is elengedhetetlen a rögzítő hajlakk használata, a tartós hatás érdekében.







A fonott tincseket letűztem eligazgatva úgy, hogy a végeit kihagytam, amit utólag feltupíroztam, hajvasalóval kiegyenesítettem és hajkrémmel kitincseztem.
Díszítésként, gyönyörű színben pompázó, őszi faleveleket tűztem bele a hajába.
Feldobtam egy kis madárkával is a frizuráját, ami nagyon beleillett az összképbe.




6 megjegyzés:

  1. Ez nagyon ott van! Le a kalappal!! Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szenzációs az egész! Az őszi sétától kezdve!Gratulálok Izabella!

    VálaszTörlés
  3. Hálás Köszönet mindazoknak is, akik támogatnak, megerősítenek a megjegyzéseikkel!

    VálaszTörlés
  4. K.Cyrus thank you for your comments, you blog is very nice, wonderful pictures!

    VálaszTörlés
  5. I blog frequently and I genuinely thank you for your information.
    This article has truly peaked my interest. I am going to bookmark
    your blog and keep checking for new information about once per week.

    I subscribed to your RSS feed as well.

    Here is my web blog: http://leparfaitreview.com

    VálaszTörlés

Nagyon szépen köszönöm, hogy ellátogattál oldalamra.
Legyen egy fantasztikusan jó napod! :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszik - Megosztom

Megosztás