2010. augusztus 10., kedd

Zsuzsi átváltozásai



A modellem Szentesi Zsuzsanna, aki nagyon szereti a válltozatos frizurákat.

Zsuzsinak nagyon sokáig rövid haja volt, és amikor úgy döntött, hogy szeretné megnöveszteni, mindenképp változatossá szerette volna tenni frizuráit.

Első alkalommal kissé lilás árnyalatot adtam a hajának, és szemének, ami kimondottan jól állt neki.
Második alkalommal begöndörítettem haját, a változatosság kedvéért.
Harmadik alkalommal keresztbe csíkokkal próbálkoztunk, ami nagyon sok mindenkinek tetszett.
Negyedik alkalomra, már eléggé szépen megnőtt a haja, és így már könnyebb volt a dolgom az alkotásra.
Szintén keresztbe csíkokat festettem a hajába, kivasaltam, és a felső fedő szálakat begöndörítettem.
A következő alkalomnál lehet látni, mennyire erős a napsugárzás, mennyire kifakította a szép festett haját a nap, szinte még a csíkok is eltűntek a hajából.
Egy kicsit megint visszatértünk a lilás árnyalathoz, de most egy kissé élénkebbre vettük a formát, így a Zsuzsi karaktere kissé nőcisebb formát kapott.
Ezt követő frizurája, egy kissé szelídebb alakot kapott, a csokoládébarnás árnyalattal, ami kimondottan jól állt neki, de úgy gondolom, bármilyen frizurával megállná a helyét, mert szinte minden frizura jól áll neki.





Zsuzsi stílusához összeállítottam a Polyvoron egy ruhakombinációt ami szerintem nagyon jól illene hozzá.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nagyon szépen köszönöm, hogy ellátogattál oldalamra.
Legyen egy fantasztikusan jó napod! :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszik - Megosztom

Megosztás