2010. szeptember 15., szerda

Ági csipkerózsika inspirálta sminkje, és frizurája.



Egyszer volt hol nem volt, az Óperenciás magyarországi tengeren is túl a Balatonon…
Volt egyszer egy szépséges királylány, Ági volt a neve.
Találkozott egy rossz tündérrel, aki irigykedett rá a szépsége miatt.
Mivel riválisaként tekintett rá, azt kívánta neki, hogy aludjon el száz évig.
Ekkor jövök én a képbe, / én lennék a jó tündér /.
Varázshatalmammal, enyhítettem a rossz tündér átkán, és elárultam Áginak, hogy csak imitálásról lenne szó.
Csak egyetlen egy alkalommal, szeretnék belőle Csipkerózsikát varázsolni.
Erre ő, jó gyorsan mély álomba szenderült, és várta a hercegét, hogy az álomból mielőbb felébresztgesse.










Az ifjú herceg, alias Loránd, amikor belépett Csipkerózsika szobájába, a királylány szépsége azonnal rabul ejtette.



Megbűvölve az ágyhoz lépett, megcsókolta Csipkerózsikát és abban a szempillantásban megtört a varázslat.


Csipkerózsika felébredt, és ő is nyomban beleszeretett hercegébe.
Csipkerózsika és a herceg annyira szeretik egymást, hogy még nem házasodnak össze, gondolják, majd ha eljön az ideje, de addig is boldogan élnek, amíg meg nem halnak.
Itt a vége, fuss el véle, csapjon meg az ostor vége!



Csipkeági frizurája:
Haját feltupíroztam, magasítót helyeztem el, fent a feje búbjánál, ráfésültem a haját és letűztem.



Ezt követően, a többi haját Babyliss 32mm-es 2332E
Díszítésként polifoam rózsákat tűztem hajába.











Csipkeági sminkje:

Alapozó:
Szem:
Kryolan Aquacolor 070 fehér szemhéjfesték
Manhattan rózsaszín szemhéjfesték
Avon Jillian Dempsay szemceruza
Malu Wilz zselés szemkihúzó tus
Avon super shock szemspirál
Száj:
Avon bronze színezett ajakápoló
Puder:
Oriflame -shimmering loose powder- natural nude.
Díszítésként kis kövecskéket helyeztem el szeme köré, ami jobban kihangsúlyozta sminkjét.







4 megjegyzés:

  1. Mesés lett a frizura és a smink is!!!
    Várom már Hófehérkét is!
    Hajrá Disney figurák! Hajrá It's Bella!!

    VálaszTörlés
  2. First few photos, the eyeshadow looks like flower petals! ^^ It matches the theme lol

    VálaszTörlés
  3. Great pics, very whimsical! I wore a bump it for my wedding last summer.

    VálaszTörlés

Nagyon szépen köszönöm, hogy ellátogattál oldalamra.
Legyen egy fantasztikusan jó napod! :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszik - Megosztom

Megosztás