2010. augusztus 4., szerda

Leopárd mintás smink.


Ági sminkjéhez egy leopárdmintás ruha adott ihletet.



A haját elöl a frufru / breton / résznél feltupíroztam, lelakkoztam és ideiglenesen lecsatoltam. Két oldalt, két-két részre osztottam, és hátrafele haladva befontam. Ezeket is ideiglenesen hullámcsattal letűztem.
Hátul feltűztem egy hajgumival lófarokba. A hajguminál, és a lófarok tövénél föntről, behelyeztem a középső ujjamat úgy, mintha el akarnám választani, és egy laza mozdulattal, a mutató, és hüvelykujjammal átsegítve, kifordítom a copfot. Ezzel megemelve az egész lófarkat. Nagyon praktikus, és divatos.






Az arcát, először is lealapoztam, Kryolan Aquacolor alapozóval, amihez benedvesített szivacsot használtam. Ez a kedvenc alapozóm. Ha valakinek zsírosabb az arcbőre, kimondottan hatásos. Nagyon jó a fedőképessége, olyannyira szépen fed, hogy szinte korrektort sem szükséges használnom. 


A szemére Nyx arany színű pigmentport vittem fel, amit fokozatosan Barna színű L’oréal Color Minerals 07 Prune Cosmique / Cosmic Plum porral satíroztam.



Malu Wilz zselés szemkihúzó tussal kihúztam a szemét.

Szempilláira, Avon Super Shock szempillaspirált haználtam.









Az arcánál oldalt cikk-cakkban aranyport, és az arc széléhez közeledve a barna színű 07-es L’oréal port használtam.
Miss sporty fekete színű szemhéjtussal rajzoltam arcára a mintákat, aminek a közepére, barna 07-es L’oréal festéket vittem fel.



Mindezekre felvittem halványan a Golden Rose glitter szemhéjport, hogy egy kissé jobban csillogjon a minta.



Száját arany színű Lip Krayon ceruzával húztam ki, aminek a tetejére Avonos Glazewear sparkle Dazzling Diamons csillámló szájfényt vittem fel.Szoktam olyant csinálni, hogy a szemceruzát szájra használom, vagy fordítva. Annál érdekesebb az összhatás.



Ha már az összhatásnál tartunk, befejezem a sminkemet egy Alverde /ami,a Dm- be megvásárolható/ arany-bronz kőpúderrel, hogy egy kissé bársonyos hatása legyen.



Azt hiszem röviden ennyi.
Most már jöhetnek a képek.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nagyon szépen köszönöm, hogy ellátogattál oldalamra.
Legyen egy fantasztikusan jó napod! :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszik - Megosztom

Megosztás