2011. augusztus 29., hétfő

Szandra átváltozása

Szandra sminkje, és frizurája az átváltozás után: 


átváltozás előtt:


Még több képek Szandráról, de mielőtt láthatjátok, azt el kell árulnom róla, hogy ő volt a 2005 Miss
Universe Hungary szépe, és még mindig nagyon gyönyörű!
Ha szeretnél több képet,illetve videót is megtekinteni róla, klikk ide


Mintha Catherine Zeta-Jonest látnám ezen a képen.

Most már van egy Magyar 
Catherine Zeta-Jonesünk is. 



Arcát:
Coastal Scents- Eclipse Concealer 15 palettával korrigáltam,


és
Krayolan- Aquacolor alapozóval lealapoztam,
Mindezek előtt szemhéjára 
vittem fel, ami a sminkelést elősegíti.


Szandra, most egy natúr árnyalatú sminket szeretett volna, és csak a szemhéját szerette volna erősebben kiemelni egy szemhéjtussal.
Ezért a
original száraz -nedves matt palettájából a
bal alsó sor, fölfelé haladva a 3. színt választotta.


Szemhéját: Sleek-Ink Pot zselés vízálló szemhéjgéllel húztam ki.
Szemöldökét barna szemöldökceruzával igazítottam, és szempillájára 
műszempillát is helyeztem,hogy még szexisebb legyen tekintete.
Arcára:
Coastal Scents10 Blush Paletta arcpírt helyeztem,a jobb fölső és alsó színűt.


Arcpírja fölé,a dekoltázsára:
                    a vállát és karját 

Collistar Highlighterrel
illetve






Ajkára:
Barry M.-Glossy Tubes Lip Glosses-Pink Sparkle szájfényt tettem.
Haját:
Babyliss 32mm-es2332E Pro180 Kerámia bevonatos hajsütővassal 
hullámosra formáztam.




és pár fotó, amit Csapó Gábor készített:










Hát nem gyönyörű?


Lájkold kérlek, ha te is így gondolod!









5 megjegyzés:

Nagyon szépen köszönöm, hogy ellátogattál oldalamra.
Legyen egy fantasztikusan jó napod! :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszik - Megosztom

Megosztás