2010. szeptember 1., szerda

Brigi átváltozása, lépésről lépésre 1.



A modellem Tóth Brigitta, még az átváltozás elött.


Frizuráját, különleges tűzéssel állítottam össze.


Elöl a frufru részt leválasztottam és elcsatoltam, erre majd az utómunkálatoknál lesz szükségem.
Először is egy laza tupirt készítettem a hajába, amit kissé hajlakkal rögzítettem.
A szemöldök magasságától indulva, külön-külön mindkét oldalról, pár cm-es tincset veszek fel, amit keresztezve letűzök.


 A jobb oldalról felvett tincset, kissé a baloldalra tűzöm le, a baloldalról felvett tincset, pedig a jobb oldalra, egészen le a tarkójáig, így mindkét oldalról lelógó lófarkakat kaptam.
Fújtam rá megint, egy kis hajrögzítőt.


A lelógó tincseket megfelezve, kissé ujjam köré tekerve letűztem úgy, hogy végeinél kihagytam egy-egy szálat.
Amit az elején, frufru részt letűztem, azt most kissé feltupírozom, és hátrafele letűzöm a többi hajtincshez, a végeinél szintén kihagyok egy-egy szálat, és már kész is a frizurája.
Sminkjét halvány lilára készítettem.
Brigi ékszereiről a siófoki Gyöngyszem gondoskodott. www.siofokigyongyszem.hu








Hogy tetszik?

3 megjegyzés:

Nagyon szépen köszönöm, hogy ellátogattál oldalamra.
Legyen egy fantasztikusan jó napod! :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszik - Megosztom

Megosztás