2010. szeptember 21., kedd

Detti frizurája lépésről lépésre videóval.


Dettinek Holland zsinórfonást készítettem a hajából, aminek olyan hatása van, mintha hajpántot viselne.
Elötte-utána:

Először is, megmosott haját megszárítottam, kissé kiegyenesítettem, és a bal füle tövétől haladva, a jobb füle tövéig leválasztottam egy pár cm-es hajtincset, úgy hogy a frufru megmaradjon.
A frufrut, és a hátsó résznél letűztem, hogy a fonásnál ne zavarjon.
A bal fülnél kezdve fordított fonással haladtam a jobb fül felé, teljesen végig, amíg csak lehetett.



Átlátszó vékony hajgumival rögzítettem, végül szép óvatosan csigába feltekertem, amíg a fonás engedte, és letűztem haját.



Ez már így magában nagyon gyönyörű, de pár élő virággal is, még jobban fel lehet dobni, aki úgy kívánja.
Dettinek remekül áll ez a pántos / Holland zsinór fonott / frizura.





Szeretném ezt a frizurát videó kíséretében is bemutatni nektek, hogy könnyebb legyen az elkészítése. 

Nagyon szépen köszönöm a segítséget a fiuknak a videó elkészítésében, összeállításában, /nélkülük nem sikerült volna /, a kislányomnak, aki nagy hévvel segédkezett a háttérbe láthatjátok a videó vége felé őt is, a nagy munkában, és természetesen köszönöm szépen Dettinek is, hogy vállalta mindezt.
A videót megtalálhatjátok a 

9 megjegyzés:

Nagyon szépen köszönöm, hogy ellátogattál oldalamra.
Legyen egy fantasztikusan jó napod! :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszik - Megosztom

Megosztás