2011. szeptember 13., kedd

Adrienn átváltozása

Adrienn az átváltozás után:



az átváltozás előtt:


Adriennek natúr sminket választottunk.

Arcát: lealapoztam Kryolan Aquacolor alapozóval,

Luminous-pressed-powder-15 SPF faktoros highlighter púdert vittem rá.


Arcpírnak:
Coastal Scents- 10 Blush palettából a jobb fölsőt/ barna bronz /
és az alsó sor balról jobbra haladva a második színt,a / matt fuksziát/ használtam.


Szemeit:Avon-Jillian Dempsey-Dark Brown profeszionális szemceruzával húztam ki.
Szemhéjára:

Coastal Scents- 88 Ultra Shimmer Paletta szatén barnás árnyalatait vittem fel.


Szemspirál:
Avon-SuperShock-Black

Szemöldök:
Lady Ann

Száj:
Avon- 24K.Gold-Honey Gold szájfény.

Végezetül az arcára, dekoltázsára
Barry M.-Face and Body Shimmer Powdert-Bronzing Glimmert tettem.


Hajával óvatosan kellett bánnom.
Sokk lakkot nem nagyon fújhattam rá, ugyan is pótlás, azaz mikrógyűrűs hajhosszabítás volt a hajába,és a fotózásnál kiengedett hajjal is szeretett volna fényképeket készíttetni magáról, ezért nem betonozhattam be neki, hogy tartósan megmaradjon.



íme, Csapó Gábor által készített fotókból is egy pár:






Ugye milyen szép lett?

Írd le te is a véleményedet, vagy nyomj egy lájkot kérlek!
Köszike!


xoxo



2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett a smink. Szuperek ezek a highlighterek az arcán! Tényleg nagyon jó lett! Természetes mégis látszik, hogy van munka a sminkben és jók az anyagok is. El vagyok bűvölve.

    VálaszTörlés

Nagyon szépen köszönöm, hogy ellátogattál oldalamra.
Legyen egy fantasztikusan jó napod! :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszik - Megosztom

Megosztás