2012. március 14., szerda

Átváltozás Ritával

Sziasztok!

Itt a tavasz szele, annyira vártam már, remélem ti is így éreztek.
Rita átváltozását fogom most bemutatni nektek.


Az átváltozás előtt:


Nem, nem tévedés, nem hosszabbítottam meg a haját, Ritának ilyen gyönyörű haja van, amit szinte majdnem mindig bekötve hord.
Ugye ti is úgy gondoljátok, hogy kiengedve kellene viselnie ezt a csodálatosan szép haját...
Arcát lealapoztam, szemeit Coastal Scents 88 Original 
paletta arany, testszínű , és a barna árnyalataival festettem kis, amit fekete színű zselé tussal,
 illetve szemceruzával húztam ki, és szempillaspirállal emeltem ki.
Szemöldökét is átrajzoltam.
Arcát, az arccsontnál Coastal Scents-10 Blush arcpír paletta/matt kávé színével emeltem ki.
Száját kevésbé hangsúlyoztam,amire enyhén aranyló csillogós szájfényt tettem.
Végül az arccsontra, és a külső szemhéj részeire Barry M./ Face and Body Shimmer Powder Highlightert tettem, és íme az eredmény.







Egy kép a hajáról


és a balatoni sétáról.




Hogy tetszett?

Csodálatosan szép napot, és további jó olvasást kívánok nektek!


xoxo

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett !
    Eleve szép de mennyire lehet fokozni a szépséget egy jó sminkkel, frizurával, hozzáértéssel, nagyon ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönjük, a modell nevében is!!! :-)Szép napoz kívánok neked!

      Törlés

Nagyon szépen köszönöm, hogy ellátogattál oldalamra.
Legyen egy fantasztikusan jó napod! :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszik - Megosztom

Megosztás