2012. március 4., vasárnap

Franciska Swarovski kristállyal díszített frizurája.

Sziasztok!

Most Franciska átváltozását fogom nektek bemutatni.


Az átváltozás előtt:


Franciska haja ki van vasalva, viszont be van tartós hullámosítva,és rengeteg baba hajszála is van,amit egy kicsit nehezebben tudtam kezelni,de megoldottuk.


Kisebb copfokat készítettem a feje tetejére, amikből kialakítottam a fonott rózsácskákat.
Jobb oldalt pár tincset lehagytam, amire felfűztem a Swarovski kristályokat.



A sminkelés része már könnyebben ment, mert Franciskának eszméletlen szép baba bőre van, amit élvezet volt sminkelni.

Arcát lealapoztam, szemeire Coastal Scents
88 Original paletta barnás és testszínű árnyalatait tettem, amit fekete szemceruzával, és ezt követően szempillaspirállal emeltem ki.
Szemöldökét is átrajzoltam egy leheletnyivel sötétebb ceruzával, mint a saját szemöldökének a színe.
Arcát Coastal Scents-10 Blush arcpír paletta/szatén tejkaramella,és matt őszi rózsa színeivel kevertem, amiből halványan a halántékára, és az áll részre is tettem.
Száját kevésbé hangsúlyoztam,amire enyhén csillogós szájfényt tettem.
Végül az arccsontra, és a külső szemhéj részeire Barry M./ Face and Body Shimmer Powder Highlightert tettem .





Remélem a végeredmény tetszett nektek is!

További jó olvasást kívánok!

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nagyon szépen köszönöm, hogy ellátogattál oldalamra.
Legyen egy fantasztikusan jó napod! :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszik - Megosztom

Megosztás