2011. június 6., hétfő

Coastal Scents 88 Original & Ultra Shimmer paletták



Lehetőségem adódott arra,hogy kipróbálhassam a Coastal Scents 88 Original, illetve az Ultra Shimmer Eye Shadow Palettákat, amire már nagyon régóta vágytam.

Elképesztő milyen gyönyörű!
Szinte a szivárvány minden színe, matt, csillogó, erősen pigmentált színek
megtalálhatók benne és az ára is nagyon kedvező.
Ha többre vagy kíváncsi az árakról, klikk ide,vagy a lilás kiemelt részekre!
A szállítás is nagyon gyors volt, és gondosan be volt csomagolva,
így épen, sérülésmentesen megkaptam a termékeket.


Ez a bubis csomagoló is annyira guszta volt / a hagyományos kis méretűtől eltérő/,hogy a családom egyből nekiesett a kipattogtatásának. 
Jó játék volt!

 Jöjjön egy pár kép a Coastal Scents 88 Original Paletta színeiről:

vakuval
 vaku nélkül
Kinti napfénynél



Röviden annyit szeretnék róla megemlíteni, hogy ezek a matt színek, nedvesen, illetve szárazon is használhatók.
A nedves használat annyiban különbözik a száraztól, hogy élénkebb, intenzívebb színhatást érhetünk el vele.
 Ha primert viszünk fel a festék alá, tartósabbá is tehetjük sminkünket vele.

És most jöjjenek a Coastal Scents 88 Ultra Shimmer Eye Shadow Paletta képei

Vaku nélkül
Vakuval
 Vaku nélkül
Napfénynél



Ha szeretnél te is ilyent, 
klikk ide,
 a Make Up Plázában te is megtalálod a neked megfelelőt!

Íme egy videó is, ha többet szeretnél róla megtudni:




Neked melyik szín a kedvenced?

4 megjegyzés:

  1. Vááá nagyon szépek! A videó is jó :)

    http://mindennonek.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Ezen a bubin jót nevettem! Amikor én is rendeltem a MUP-ból egy 88 Metal Maniát, akkor utána mi is durrantgattuk :-) Szeretek onnan rendelni, mert jó a kommunikációjuk és mindig szépen csomagolnak. Egyébként szeretem nagyon az átváltoztatós bejegyzéseid!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm, én is szeretek onnan rendelni, és imádom az összes terméket amit onnan rendeltem! További szép napot kívánok neked!xoxo

    VálaszTörlés

Nagyon szépen köszönöm, hogy ellátogattál oldalamra.
Legyen egy fantasztikusan jó napod! :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszik - Megosztom

Megosztás