2011. június 24., péntek

ÁTVÁLTOZTATÁS


Emlékeztek a NYERJ EGY ÁTVÁLTOZTATÁST bejegyzésemre, amire minden 10.-én kisorsolok egy szerencsés nyertest?

Most Havas Brigittára mosolygott a szerencse,
 ő lett a nyertes.


 az átváltozás előtt:


munka közben:


Szeme: Coastal Scents 88 Original paletta lilás színei
Sleek -Ink Pot zselés gél
Arc: Coastal Scents- 10 Blush paletta,az alsó sor balról jobbra haladva, az első illetve a harmadik szín összekeverve.
Ajak: Barry M.- Lip Laquer Crayon rúzs/ Ballet Pink /
Sminket a:Sleek- Luminous Pressed Powder-Finish púderrel, és Barry M.-Face and Body Shimmer Powderrel felyeztem be, amit a nyakra is felvittem.


A haját, mivel hullámosra szerette volna,Babyliss 32mm-es2332E Pro180 Kerámia bevonatos hajsütővassal hullámosítottam.




most jöjjenek az interjú kérdések, és válaszok amire Brigitta válaszolt,és ezek után még néhány kép, és egy videó:

-----------------------------------------------------------------
1. Mire számítottál az átváltozás előtt?
Szerettem volna másképpen kinézni, mint általában. Szerettem volna egy szép sminket és egy szép  frizurát.

2. Volt valami elképzelésed a hajadat illetve a sminkedet illetően?
Szerettem volna hullámos hajat, a smink tekintetében nem volt elképzelésem.

Után:
3. Meg vagy elégedve a végeredménnyel?
Nagyon!!!
Annyira jó lett a végeredmény. Gyönyörű lett a smink és nagyon jól állt. A hajam is nagyon szép lett. Elégedett voltam.

4. Mi volt, ami meglepett az átváltoztatás során?
Meglepett az, hogy mennyire kedves és barátságos voltál és milyen kellemes környezetben zajlott a fotózás.
Igazi élmény volt.

5. Mi az amire nem számítottál?
Hát arra, hogy ennyire jól fog sikerülni ez a nap :)
Kicsit izgultam előtte,hogy mi lesz, de egy annyira kedves embert ismertem meg a személyedben,
hogy már önmagában ezért is megérte ez az egész. A külső változásról nem is beszélve.

6. Hogyan találtál az oldalamra?
Egy szépségblogon volt hozzászólásod és linkelve az oldalad címe. Így találtam rád.
Sajnos már nem emlékszem melyik oldalon jártam pontosan.

7. Mire gondoltál, amikor megláttad a levelemet, hogy te lettél a szerencsés nyertes?
Hát először el se akartam hinni. Örültem nagyon.

8. Hogy döntötted el, hogy jelentkezel?
Már régóta vártam egy ilyen lehetőségre. Különböző magazinoknál már próbálkoztam, de nem sikerült megnyerni.
Amikor megláttam a blogodon, hogy van ilyen lehetőség azonnal eldöntöttem, 
hogy jelentkezek, megpróbálom, hátha nyerhetek. És sikerült! :D

9. Milyen gondolatokkal indultál el otthonról?
Izgultam, hogy mi lesz, hogy fog sikerülni? Izgatott voltam.

10. Milyen elvárásaid voltak az átváltozással kapcsolatban?
Konkrét elvárásaim nem is voltak, csak szerettem volna, ha kihozod belőlem a legjobbat.

11. Mi a véleményed a végeredményről?
Nagyon tetszett minden. A smink, a haj... Igazán elégedettem néztem a tükörbe az átváltoztatás után.

12. Mi tetszik magadon a legjobban?
Legjobban a sminkem tetszett. Rájöttem, hogy nagyon jól áll a lila szín. Mondjuk a hajammal is elégedett voltam.

13. Hogy tetszett a nap hangulata?
Hát, hogy is mondjam? Fantasztikus volt!!!
Olyan érzésem volt, mintha egy régi jó baráttal töltöttem volna a napot.
Kényeztetésben volt részem, széppé varázsoltál és a fényképezkedés során úgy éreztem magam, mint egy hercegnő :)

-----------------------------------------------------------------










A fotók, és a videó Balatonföldváron készült.

Neked hogy tetszett?
Szívesen bevállalnád te is?


4 megjegyzés:

  1. Szia!!!
    Még egyszer nagyon köszönöm Neked ezt a lehetőséget és ezt a szép napot!
    Nagyon jól éreztem magam!
    További sok sikert kívánok Neked!
    Maradok hű követőd!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen Brigi!
    Örülök,hogy ti is jól éreztétek magatokat!
    Puszi.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nagyon jó lett a frizura,de főleg a smink lett ütős.
    Vagány a csajszi,jól állnak neki a rózsaszínes-lilás szín!Gratulálok a munkához!
    Pussz:Ildi

    VálaszTörlés

Nagyon szépen köszönöm, hogy ellátogattál oldalamra.
Legyen egy fantasztikusan jó napod! :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszik - Megosztom

Megosztás