2010. szeptember 27., hétfő

Brigi átváltozása lépésről lépésre 2.




Brigi haját parkett, más szóval francia, vagy hagymafonással készítettem el.
Utólag ebből,/KLIKK IDE/ a frizurából készült ez a frizura.
Képek, elötte-utána:





Kétoldalt letűztem, hogy ne zavarjon, középen egy sávban elválasztottam a haját, és végigfontam.



A bal oldalánál megismételtem ugyan ezt a folyamatot háromszor, amit vízszintes síkban választottam le és befontam.



A jobb oldalánál szintén fonást végeztem, viszont nem vízszintes, hanem függőleges síkban és így fontam végig a hajtincseket, amit előzőleg, öt felé osztottam el.



Minden egyes fonást a végén vékony átlátszó hajgumival rögzítettem, és ezeket mind letűztem.
A kiálló végeket waxal beigazítottam, a kész frizurát hajlakkal fixáltam, és már készen is a következő frizurája.
Mit gondoltok erről a frizuráról?

3 megjegyzés:

  1. I love it! I wish I could do that to my hair!! =)

    Thanks for the comment!

    MaterialGirls23.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. I love your hair! :D
    jjbeautysecrets.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Thank you for your comments,TiffanyMonet and Stay Beautiful!

    VálaszTörlés

Nagyon szépen köszönöm, hogy ellátogattál oldalamra.
Legyen egy fantasztikusan jó napod! :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszik - Megosztom

Megosztás