2010. december 13., hétfő

Esküvői frizurám!

Ígértem, hogy az én esküvőmről is írok pár sort, és a frizurámról is teszek fel képeket.





Életem egyik legcsodálatosabb napján, édesanyám készítette a frizurámat, aminek különösen nagyon örültem.
Ezzel egyik kiskori álmom teljesülhetett.
Amikor kislány voltam, az volt az egyik vágyam, hogy ha egyszer valaha férjhez megyek, csak az én édesanyám készítheti el nekem a frizurámat.
Istennek hálát adok ezért, hogy ezt megélhettem, és teljesült a kívánságom.

Annak is hálát adok, hogy 2007. Szeptember 1.-én, csodálatosan szép nap volt, annak ellenére, hogy borús napnak indult az idő.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nagyon szépen köszönöm, hogy ellátogattál oldalamra.
Legyen egy fantasztikusan jó napod! :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszik - Megosztom

Megosztás