2011. július 9., szombat

10 Blush Paletta-/ Matt-csillogó- szatén arc pirosító /



Most bemutatom nektek a


amivel én nagyon megvagyok elégedve.

Kitűnő választás ez a paletta azok számára,akik szeretik összekeverni
a színeket.

Ez a remek paletta szemfestéshez is kiválóan alkalmas,nem csak arcpirosításra.
Minden bőrszínhez megfelelőt megtalálhatsz benne.
Ajánlatos primer termékeket használni alá!

A fölső sor balról jobbra haladva szatén színekből áll,
a jobb fölső, finom szemcsés arany csillámmal van keverve,
az alsó sorban balról jobbra haladva
 a második szín is szatén, a többi
mind matt színekből tevődik össze.

Ha szeretnél te is ilyent, 
klikk ide,
 a Make Up Plázában te is megtalálod a neked megfelelőt!


3 megjegyzés:

  1. Kedves Bella!Nagyon örülök,- most találtam a csatornádra!Sok hasznos tanácsot adsz,nagy élvezettel olvaslak!Szeretném kérdezni hogy csatos póthajat honnan tudnék beszerezni?Várom válaszod és gratulálok a csatornádhoz!Az elobbi bejegyzésért ne haragudj vmit elütöttem!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Katalin! Nagyon szépen köszönöm, hogy megtisztelsz a bizalmaddal, és írtál nekem.Annak is nagyon örülök,hogy tetszik az oldal!

    A csatos póthajról:

    http://itsbellatime.blogspot.com/search/label/Headkandy%20Clip-%20Csatos%20hajhosszabb%C3%ADt%C3%A1s

    itt többet megtudhatsz róla, lent a videó alatt a "klikk ide" feliratnál,ahonnan én is rendeltem! Köszönöm hogy benéztél hozzám!

    VálaszTörlés

Nagyon szépen köszönöm, hogy ellátogattál oldalamra.
Legyen egy fantasztikusan jó napod! :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszik - Megosztom

Megosztás