2012. szeptember 4., kedd

Esküvői,alkalmi frizurák...

Sziasztok!

Egy kicsit most csalódott, és szomorú vagyok az miatt, hogy az előző bejegyzésemben lévő menyasszonyi, alkalmi frizura fénykép hirdetésemre nem érkeztek be fotók.
:-(
Pedig annyira,de annyira szerettem volna minél több fényképet a ti csodálatos napotokról megosztani.

Sebaj, majd legközelebb talán bátrabbak lesztek,de addig is olyan fényképeket gyűjtöttem össze nektek, akiknek én készítettem az alkalmi frizuráját.

 Elsősorban azokat a frizurákat válogattam ki, amik alkalmi jellegűek, de akit esetleg kifelejtettem volna, azt nem szándékosan tettem, ezért ne hari érte :-)


További cikkekért klikk a Modell feliratokra.























Modell:  Évi

















Modell:  Detti








Modell:  Viki



















Modell:  Ancsa


















Modell:  Gabriella
























Szép napot mindenkinek!!!


XOXO


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nagyon szépen köszönöm, hogy ellátogattál oldalamra.
Legyen egy fantasztikusan jó napod! :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszik - Megosztom

Megosztás